UITJES VOOR IEDEREEN!

Wat is het minimum en maximum aantal deelnemers per activiteit?

Per activiteit staat aangegeven wat het minimum aantal deelnemers is voor deze activiteit.

Verzorgen jullie ook workshops voor groepen met minder dan het minimale aantal deelnemers?

Indien jullie toch graag met een kleiner groepje komen dan het minimum dat voor de activiteit staat is dat wel mogelijk. Echter berekenen we dan een meerprijs p.p.

Ik wil graag een workshop/activiteit reserveren hoe doe ik dat?

Je kunt een activiteit bij ons reserveren door het offerte of contact formulier in te vullen. Je mag ons ook altijd bellen op tel. 013-7503926 om je boeking telefonisch te plaatsen.

Wanneer is mijn reservering definitief?

Nadat je een activiteit bij ons hebt geboekt ontvang je van ons een opdrachtbevestiging met de vraag deze te controleren, waar nodig aan te vullen en ondertekend retour te zenden. Nadat we de bevestiging retour hebben ontvangen is de boeking definitief.

Kan ik als ik geboekt heb en/of na bevestiging nog het aantal deelnemers wijzigen?

Je kunt nog tot 14 dagen voor aanvang van de activiteit kosteloos wijzigingen doorgeven in het aantal deelnemers. Dit met inachtneming van het minimum wat voor de betreffende activiteit staat.

Hoe ver van te voren moet ik boeken?

Het is lastig om exact aan te geven wanneer je het beste kunt boeken. Maar als je er zeker van wilt zijn dat er op de datum van jullie voorkeur nog een plekje vrij is adviseren wij ruim op tijd te boeken. Sommige data zijn namelijk erg in trek en dan geldt wie het eerst komt die het eerste maalt.

Kan ik een optie nemen op een activiteit / arrangement?

Het is zeker mogelijk een optie te nemen op een activiteit / arrangement. In de regel kunnen wij opties maximaal 1 week voor je vasthouden. In hele drukke periodes is dit soms max. 3 dagen. Dit zullen we dan vooraf aangeven.

Waar worden de activiteiten in Tilburg verzorgd?

Wij hebben een eigen sfeervolle locatie in het centrum van Tilburg waar wij 7 dagen per week groepen tot max 60 personen kunnen ontvangen. Voor grotere groepen kunnen wij gebruik maken van een nabij gelegen locatie.

Kan de activiteit ook op locatie gegeven worden?

Wij kunnen onze activiteiten op elke gewenste locatie verzorgen. Wij nemen alles mee. Jullie hoeven dan enkel te zorgen voor een geschikte ruimte en wat te drinken voor de gasten. Het verzorgen van een activiteit op jullie eigen locatie kan soms gunstig zijn i.v.m de WKR in dat geval hoeft er geen belasting over het uitje te worden afgedragen.

Indien wij een activiteit buiten Tilburg willen boeken, kan FEMZ dan voor de locatie zorgen.

Ja hoor dit is ook mogelijk. Het kan zijn dat we dan een kleine meerprijs dienen te berekenen i.v.m. de consumpties op locatie.

Wat is bij de prijs inbegrepen?

Per activiteit staat exact beschrijven wat bij de prijs is inbegrepen.

Is er minder of meer tijd voor een workshop zoals het omschreven staat / wat als er uitloop is?

Wij hebben inmiddels ruim 10 jaar ervaring in het verzorgen van onze activiteiten waardoor we de tijdsduur inmiddels goed in kunnen schatten. Hierdoor komt uitloop niet vaak voor.

Kan er rekening worden gehouden met speciale wensen?

Ja dat kan, FEMZ biedt vele mogelijkheden tot maatwerk. Omdat wij bijna alle activiteiten welke we op onze website aanbieden in eigen beheer ontwikkelen en verzorgen kunnen we deze ook eenvoudig aanpassen op specifieke wensen.

Is er korting mogelijk bij grote groepen?

De prijzen welke op onze site staan vermeld zijn gebaseerd op het min. aantal deelnemers voor de betreffende activiteit. Groepen va. 25 personen ontvangen van ons een prijs voorstel op maat. Mocht je een beperkt budget hebben, laat het ons dan ook weten. Zoals vermeld bieden wij ook vele mogelijkheden tot maatwerk.

Is annuleren mogelijk?

Het is mogelijk om de activiteit om wat voor reden te annuleren, echter zullen wij hier in sommige gevallen annuleringskosten voor bereken.

Bij annulering binnen 1 maand voor aanvang van de activiteit berekenen we €50,-  administratiekosten

Bij annulering binnen 14 dagen voor aanvang van de activiteit berekenen we 50% van het totaalbedrag.

Bij annulering binnen 7 dagen voor aanvang van de activiteit berekenen we 100% van het totaalbedrag.

Hier vind je een totaal overzicht van onze algemene voorwaarden

Wat te doen bij begrafenissen, ziek, zwak en misselijk op de dag van de workshop en/of calamiteiten?

Onze annuleringsvoorwaarden en/of wijziging aantal deelnemers gelden.
Wij adviseren onze klanten altijd om bij hun eigen verzekeringsagent een annuleringsverzekering af te sluiten. Zodat bij ernstige situaties uw eigen verzekering de annuleringskosten vergoedt.

Hoe moet ik betalen en wanneer?

Per factuur middels overschrijving. De factuur versturen wij nadat wij de opdrachtbevestiging van de boeking retour hebben ontvangen en dient 14 dagen voor aanvang van de activiteit betaald te zijn.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

Wat gebeurt er als ik te laat ben op de workshop/activiteit?

Het kan gebeuren dat u te laat bent. Wij starten dan op het latere tijdstip, dit is natuurlijk wel zonde van uw beschikbare tijd. De eindtijd van de activiteit staat vast, tenzij in overleg anders overeengekomen is. Dit ook i.v.m. uitje die na die van jullie staat gepland. Het zou tenslotte niet eerlijk zijn als zij moeten wachten omdat de groep voor hen te laat was.